Hello 2014!

by - januari 02, 2014

Een nieuw jaar met nieuwe kansen! Nou daar gaan we zeker voor en we hopen dat die er komen.

Afgelopen anderhalf jaar helaas het nodige op ons bordje gehad en daar zullen we de komende maanden nog wel last van gaan hebben. Dus mijn voornemen voor het komende jaar is genieten van wat we hebben en alles een beetje op orde krijgen, zowel mijn hoofd als ons huis. Dus lekker door gaan met de internet verkoop, boven op onze financiën zitten (dit begint echt "nerd"-achtige vormen aan te nemen) en de vele plannen die in mijn hoofd zitten vorm geven en kijken of het haalbaar is.

Verder heb ik na heel veel wikken en wegen besloten om in 2014 geen Project Life meer te doen. Ik vind het echt super leuk en ik moet zeggen dat het me echt is meegevallen. Maar de "verplichting" die je voelt om per week toch een paar leuke foto's te scoren wil ik niet meer, gewoon lekker genieten van het moment. Denk zeker wel dat ik het nog een keer ga doen, maar niet aankomend jaar dus even niet.

Wel zit ik weer aan te denken om iets met interieur te gaan doen, in de vorm van een blog, maar hoe of wat weet ik nog niet. Ik denk dat ik deze echt ga afschrijven en helemaal op nieuw ga beginnen, met een nieuwe (misschien andere) stijl. Al twijfel ik daar wel over, maar de naam "Nostalchique" past niet echt meer bij de stijl en de lifestyle die ik nu lief heb. Dus wordt vervolgd..........

Verder hebben we gisteren onze eerste aanvraag gedaan voor een aflossing in onze hypotheek, dus dat is al een positief begin en we hopen dat er nog velen zullen volgen!



Ik wens iedereen het allerbeste voor 2014!

You May Also Like

2 Comments

  1. Je PL heb ik erg leuk gevonden. Ik wil het wel doen, maar alleen van de foto's die ik heb. Er niet apart foto's voor maken . Jouw project was meer een 365-project. PL is, dacht ik meer een samenstelling van de foto's die je hebt, meer de hoogtepunten.
    Mijn blog .....dat zou leuk zijn om weer te doen herleven. Facebook is alleen gemakkelijker, en via iPad bij anderen reageren is veel lastiger. En je iPad op schoot (of nu in bed) werkt ook weer gemakkelijker dan je laptop.
    Ik vind het knap hoe jullie zo bezig zijn. Met de aflossing voor jullie huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor jullie de allerbeste wensen voor 2014. (mag nog net)
    Genoeg plannen zo te lezen, ik hoop dat het een goed jaar voor jullie zal worden.
    Begrijpelijk dat je PL dit jaar niet gaat doen. Het lijkt mij inderdaad ook een enorme klus en inderdaad die druk om elke week iets te maken zou mij ook tegen gaan staan. Hoewel het me wel heel gaaf lijkt om zon project te hebben, en het hele jaar zo terug te kunnen kijken.
    Maarre… je gaat toch niet stoppen met bloggen he, nu je geen PL meer doet? Iets met interieur lijkt me ook heel leuk. Ik vind jouw stijl super!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: