Weekoverzicht week 47: Papa weg, Vloggen, Eten bij opa's en oma's en LEGO.

by - november 30, 2016

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht; een bijzondere want de eerste helft van de week is Martijn niet thuis. Hij is voor drie dagen naar Maastricht voor zijn werk.


Maandag
Ik werk vandaag extra onder schooltijd en de jongens blijven over zodat ik ze om 15:00 weer op kan halen. Het is de bedoeling, nu dat Martijn 3 dagen weg is dat we een vlog gaan maken, ik weet niet of het gaat lukken, dus we beloven nog niks, maar we starten ons ontbijt dus met een camera erbij.


Als ik de jongste heb opgehaald, komt er een vriendje van de oudste vertellen dat hij weekdienst heeft, dus dat het iets langer duurt. Typisch, bezorgd dat het in de soep loopt, dus hij laat een vriendje het even zeggen. Zo schattig en attent, heeft hij van zijn moeder, die dan weer uit ervaring weet dat het niet altijd even makkelijk is als je zo denkt ;) De jongste en ik nemen even een kijkje bij hem in de klas.


Daarna gaan we lekker naar huis, doen een spelletje en het laatste uurtje voor het eten vermaken de jongens zich nog op de Wii. Daarna maak ik nog een gezonde maaltijd voor de jongens, normaal kookt Martijn altijd, maar het lukt me nog aardig.


Na het Sinterklaasjournaal nog even relaxen en dan lekker naar bed.


Dinsdag
Vandaag de hele dag werken en de jongens naar school. Oma Bep luncht bij ons thuis met ze en neemt ze om 15:00 mee naar haar huis, samen met een vriendje van de jongste, hoe bijzonder.  Uit mijn werk rij ik daar ook heen en we eten lekker daar. Na het eten kijken we nog even het Sinterklaasjournaal en dan gaan we naar huis.


Na het eten kijken we nog even het Sinterklaasjournaal en dan gaan we naar huis. Thuis face-timen we nog even met papa, zo grappig deze communicatie, vooral ook voor de jongens.


Woensdag
Lekker een ochtendje voor mezelf, ik sport, doe wat ik het huishouden en maak nog twee opdrachtjes voor mijn webshop. Uit school gaat het vriendinnetje van de gym weer mee om eerst ook een broodje te eten.  Tijdens de lunch is daar de verrassing, papa komt al thuis, veel eerder dan verwacht. Echt een verrassing en handig :)  Ik neem de oudste en het vriendinnetje mee naar de gym en Papa en de jongste gaan de auto wassen.


Na de gym doen de oudste en ik nog even een rondje Pokemon, we staan wel in vier gyms te gelijk en omdat er een nieuw "event" is, vangen we extra veel Pokemon, het nieuwe event houd namelijk in dat je een week lang dubbele XP krijgt. Sorry ik kan nog uren door typen over dit onderwerp, maar dat doe ik jullie niet aan.

s'Avonds gaan we eten bij de andere opa en oma, dit stond al gepland en nu papa lekker thuis is gaat hij gewoon gezellig mee. Opa maakt een van onze favorieten maaltijden, sperziebonen in oestersaus.


We smullen heerlijk en kijken ook hier weer het Sinterklaasjournaal. En de jongens mogen ook nog hun schoen zetten bij opa en oma, is dat even leuk!


We vertrekken weer richting huis. Nadat de jongens in bad zijn geweest sluiten we met zijn vieren de vlog af, wat een werk is dat filmen geweest zeg. Nu nog kijken of ik er wat van kan maken.

Donderdag
Vandaag weer werken en naar school, mijn werkdag begint iets anders dan normaal, wat ik breng eerst even een bezoekje aan de kapper. Dat was hard nodig, want sinds de bruiloft was ik niet meer geweest *schaamschaam*


Tijdens de lunch bellen de jongens mij op om te vertellen over hun schoenkado, ze zijn er super blij mee, wat weet die Sint dat toch goed!

Uit mijn werk rij ik een extra rondje en vang ik Ditto, dit is een speciale Pokemon die nu actief is in het spel en dus al anderhalve dag van in de ban was :) Jongens spelen nog fijn met hun schoenkado die bij oma in de schoen zat.

                  

's Avonds kijkt Martijn voetbal op TV, ik wilde graag Ik Vertrek kijken, maar helaas ook dat komt niet meer, dus ik besluit lekker bijtijds te gaan slapen.

Vrijdag
Papadag, dus ik vertrek bijtijds naar mijn werk, er staat me een drukke dag te wachten. Papa gaat eerst met de oudste naar fysiotherapie en daarna helpt papa bij de jongste in de klas, dus ook voor papa een drukke ochtend.


s' Middags doet Martijn nog wat klusjes en ook maakt hij de nieuwe vensterbank, het blijft allemaal nog een beetje experimenteren met wat we nou precies willen. Dus of dit het wordt is ook nog maar de vraag.


De dag op mijn werk verloopt nog hectischer dan verwacht, maar we overleven het weer. Moe maar voldaan vertrek ik richting huis om lekker met het gezin boerenkool te eten. Na het eten gaan papa en de jongste nog even op pad en ik doe wat achterstallige administratie. Als jongens uiteindelijk iets later dan normaal op bed liggen ploffen we op de bank met chips en The Voice.

Zaterdag
s'Ochtends gaat papa werken en wij chillen lekker thuis, nou ja de jongens chillen en ik doe de was, de strijk en nog wat dingen voor mijn blog. s'Middags gaan we even naar Tiel, de jongste heeft echt een spijkerbroek nodig en de oudste zijn armen worden zo lang, dat wat nieuwe truien ook niet overbodig zijn. Helaas slagen we niet voor alles, maar het was een leuke middag met zelfs nog wat ontmoetingen met zwarte piet.

      

We sluiten af bij de Mac, altijd leuk en nu helemaal want het Happymeal staat in het teken van Pokemon, zelfs mama is een beetje jaloers ;)


Zondag
Vandaag een lekker thuis dag; s'Ochtends loopt Martijn gewoon even bijna 14 kilometer had, echt niet normaal.



Ik probeer de vlog te editten, ben al een paar dagen bezig, maar het valt niet mee. Dus ik besluit ook nog maar even mijn hardloopschoenen uit de kast te pakken en loop 7 km.

De jongens spelen lekker de hele dag met de achterbuur-jongens en de oudste speelt nog bij een vriendinnetje uit de buurt. De jongste bouwt met een heel klein beetje hulp ons zijn allereerste LEGO-auto. Kijk hoe trots die is, misschien nog een late inspiratie voor de Sint.

          

s'Avonds komt er na 3 dagen editten eindelijk een beetje schot in ons vlog. Misschien wordt het toch nog wat en kan ik jullie aanstaande zondag wel ons vlog laten zien :) *TROMGEROFFEL*



Dit was weer ons weekoverzicht, bedankt voor het lezen en hopelijk tot volgende week!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: