Weekoverzicht week 6: Knuffelen, Sneeuw, Pizza en leuke en minder leuke dingen.

by - februari 15, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht! We starten weer een normale week na ons geweldige dagen in Disneyland Parijs.

Maandag
Vandaag iedereen weer naar school of werken. In de ochtend knuffelen Snoes en de jongste er nog even flink op los, ze hebben elkaar duidelijk gemist de afgelopen dagen.


Voor de jongens heb ik een collage uitgeprint met wat foto's van Disney zodat ze op school kunnen vertellen wat ze de afgelopen dagen hebben meegemaakt.

Dinsdag
Vandaag weer naar school en werken, 's middags gaat de oudste nog even een uurtje dammen en oma past op. Na het eten werken de jongens en ik onze Pokemonlijst bij, we gaan van twee kantjes naar één kantje en is een mooi overzichtelijk lijstje. Niet wetende dat er morgenavond een speciaal event begint....... ;)


Woensdag
Vandaag ben ik lekker thuis en de jongens naar school, ik loop vijf kilometer hard en doe nog even een bakkie bij een vriendin. Uit school gaat de jongste bij een vriendje spelen en de oudste en ik nemen het vriendinnetje mee van de gym, ze blijft eten en we nemen haar mee aar de gym. Het is gezellig aan tafel.

Na de gym halen we de jongste op bij zijn vriendje en gaan we lekker naar huis om niets meer te doen. De jongens besluiten zelf om de strijkkralen weer eens te voorschijn te halen, er wordt lekker geknutseld.



Donderdag
Naar school en werken, Oma past op. Aan het eind van de middag maakt de oudste een armbandje voor een meisje uit zijn klas. Hij had van haar twee Mario-poppetjes gehad, zo lief dat we wat terug wilde doen.



Vrijdag.
Ik ben lekker thuis en de jongens gaan een ochtendje naar school. Ik heb een afspraak, ben druk met boodschappen en heel veel strijk :(. Na school gaat de jongste bij een vriendje spelen, de oudste en ik eten een broodje om vervolgens naar de fysio te gaan. Na de fysio weer naar huis en de oudste mag even tien minuten alleen blijven zodat ik de jongste op kan halen bij het vriendje.

Daarna wordt er nog even lekker buiten en boven gespeeld. Na het eten brengen we de jongste even bij opa en oma en gaat de oudste voor het eerst mee condoleren. Hij doet het keurig, wat een kanjer. Als we als gezin weer naar huis rijden, begint het te sneeuwen, zal het doorzetten dit weekend?


Zaterdag
Vanochtend worden we wakker met sneeuw, wat een mooie wereld. Martijn moet vandaag werken en ik heb een begrafenis, de jongens gaan lekker pannenkoeken eten bij opa en oma. Halverwege de middag zijn we weer lekker thuis en we spelen nog even buiten.

s'Avonds eten we zelfgemaakte pizza, voor het eerst en het bevalt goed, de jongens vinden het ook erg leuk om te maken!


Na het eten nog even lekker thee drinken met wat lekkers en ik heb nog een uitje met vriendinnen, mijn hoofd stond er nog niet helemaal naar na vandaag maar ik moet toegeven dat het een geslaagde en gezellige avond was. Op de terugweg ligt er aardig wat sneeuw, we rijden op ons gemak naar huis en als ik het laatste stukje naar huis loop merk ik al dat er al een flink pak ligt, wat zullen de jongens blij zijn morgenochtend.

Zondag
De volgende ochtend wordt er dan ook al vrij snel in de sneeuw gespeeld, al zet de dooi wel heel snel in vandaag, gelukkig kunnen de jongen nog even genieten.


Ik ga met mijn moeder naar een woonbeurs bij ons in de stad waar we leuke inspiratie op doen, we bezoeken ook nog een leuke woonwinkel. De oudste speelt nog bij een vriendinnetje uit de buurt en later kijken ze bij ons samen de vlog van Disney.


s'Middags lopen Martijn en ik allebei nog even hard en daarna hebben we de zoete inval in huis! Altijd gezellig! Daarna lekker eten badderen en relaxen, we maken het niet te laat en kruipen er vroeg in vanavond! Morgen weer een nieuwe week!

Bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: