Nieuwe lay-out

by - april 30, 2017

Misschien was het jullie al opgevallen, maar de afgelopen weken ben ik een paar keer veranderd van lay-out. Eerst via blogger en later ging er een hele nieuwe wereld voor me open! Het was even puzzelen maar het is zit er mooi uit!


Sinds oktober is het weer een drukke bedoeling op mijn blog, toen startte ik een nieuwe concept , je kunt daar hier van alles over lezen. Een paar maandjes later ontwierp ik ook nog eens logo en veranderde de kleuren op mijn blog. Maar tevreden was ik niet, jaloers was ik op meiden met hun prachtige betaalde lay-outs. Maar ik vind het het gewoon niet waard om geld uit geven aan iets waar ik mezelf kennende over een half jaar weer op uitgekeken ben.


Eind maart kwam Blogger met 4 nieuwe templates om je blog een wat "professioneler" uiterlijk te geven. Ik zocht naar informatie en voorbeeld blogs, dat viel nog niet mee. Maar toch kon ik het niet laten om er mee aan de slag te gaan. En het lukte me ook nog; ik had een nieuwe professionele lay-out!

Maar het bleef kriebelen, ik was nog niet helemaal tevreden en begon toch nog naar meer tips en achtergrond informatie te zoeken. En toen kwam ik in de wereld van de Free Templates terecht. Deze templates heb je dus ook gewoon als je via Blogger (google) een blog hebt. Dit heb ik dus echt nòòit geweten en er ging een wereld voor me open.

Ik kwam op de site www.gooyaabitemplates.com terecht, waar je dus gewoon gratis templates voor jouw blog kunt downloaden. Wow, hier zaten echt hele mooie templates tussen. Al snel kwam ik er achter dat het ook niet weer zo makkelijk was, heel wat avondjes was ik er mee bezig. Dan kwam ik bijvoorbeeld na het uploaden er pas achter dat ik het lettertype of tekstkleur niet kon aanpassen en kon ik weer helemaal opnieuw beginnen :(


Maar uiteindelijk lukte het me en ook nog naar tevredenheid ;) En ik ben zo blij met het feit dat als je op de hoofdpagina bent, de artikelen ingekort worden weer gegeven, dus zo kom je makkelijker bij een artikel die je misschien interessant vind. Maar goed dan had ik graag de deel-icoontjes en de button "continue reading" in een andere kleur gehad en zo kan ik nog wel even door gaan.....


Dus eerlijk is eerlijk, niets is zo veranderlijk als de lay-out van mijn blog, dus schrik niet als het zomaar weer eens anders is. Wie weet loop ik binnenkort weer tegen iets anders aan.

Mocht je vragen hebben over de nieuwe templates van blogger of over de free templates? Misschien kan ik je helpen. Mocht jij juist de goeroe zijn op dit gebied en dit toevallig lezen? Misschien heb jij dan juist de tips voor mij! Ik hoor het graag.

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: