Halloween Vleermuis D.I.Y.

by - oktober 29, 2017

Met het oog op Halloween aankomende dinsdag deel ik graag deze schattige vleermuizen met jullie. Ooit zijn ze al eens vluchtig voorbij gekomen op mijn blog. Dit keer deel ik ze met een uitgebreide werkbeschrijving zodat je ze zelf kunt maken.


Ik kwam ze tegen op de site van Sostrene Grene. Ik volg deze winkelketen al een tijd op Facebook omdat ze vaak ontzettend leuke D.I.Y.'s hebben. Ook delen ze vaak leuke tips om bijvoorbeeld je cadeau's mooi inpakken.


Vind je het leuk om deze vleermuis zelf te maken?
Let dan op want hier volgende de instructie's:

Dit heb je nodig:

  • Zwart Papier
  • Zwarte verf
  • W.C.-rol
  • Lijm, Schaar, Potlood, Kwast
  • Knipblad; download hem hier en print hem uit.


Stap 1. Je vouwt de bovenkant van de W.C.-rol dicht, je vouwt de twee kanten als het waren over elkaar heen waardoor er twee oortjes ontstaan.

Stap 2. Verf de W.C.-rol zwart.


De geverfde WC-rol kan nu drogen en je kunt verder gaan met het knipwerk.

Stap 3. Knip de vleugels uit van het knipblad en teken deze over op zwart papier. Dit kun je het beste doen met een normaal grijs tekenpotlood. Knip de vleugels vervolgens uit.


Stap 4. Daarna knip je ook de oogjes en de tandjes uit van het knipblad en plak deze samen met de zwarte vleugels op de zwart geverfde W.C.-rol.

En zo heb je deze schattige vleermuizen als decoratie voor Halloween. Een kind kan de was doen en het resultaat is heel erg leuk, voor jong én oud! 


Bekijk hier eventueel een handig instructiefilmpje, waar alle stappen worden getoond.

Heb je deze D.I.Y. zelf gemaakt? Laat een reactie achter in de comments. Plaats een foto op onze facebookpagina of tag ons in jouw foto op Facebook of Instagram.


HAPPY HALLOWEEN!

You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: