Shout out: Taxx Lifestyle

by - april 22, 2018

Taxx Lifestyle; in de weekoverzichten zien jullie wel eens voorbij komen dat ik slingers maak voor mijn webshop. Mijn webshop die nog niet zo heel lang bestaat, maar het idee er achter wel. Vandaag dus een dikke shout out voor mijn eigen webshop!


Vanaf kleins af aan was ik al bezig met het interieur van mijn kamer en schroomde ik niet om geregeld de hele boel om te gooien. Toen ik wat ouder werd en op mijzelf ging wonen, kwam daar het opknappen van meubeltjes bij. Ik kocht ze op de rommelmarkt, bij de kringloop of vond ze bij het grofvuil. Ik knapte ze op en verkocht ze via het toen opkomende Marktplaats. In 2007 verwezenlijkten we onze droom en knapten we, met behulp van vrienden, ons eigen jaren 30 huis van boven tot onder helemaal op naar eigen smaak en stijl.

Toen de kinderen kwamen werd het even wat minder, maar een paar jaar geleden begon het toch weer te kriebelen. Het opknappen van meubelen is nog wat te hoog gegrepen misschien, qua ruimte en tijd. Maar creatief bezig zijn en mooie dingen creëren blijven toch een van mijn favoriete bezigheden.

In mei 2014 kwam het idee voor Taxx Lifestyle, het werd een blog en ik maakte leuke woonaccessoires van pallethout. Ook deelde ik leuke D.I.Y.'s met bestaande artikelen.


Begin 2015 ontstond het idee voor de papieren slingers, ik maakte ze voor mijn jongens en het idee was geboren. Hoeveel ik er daarna wel niet gemaakt hebt? Ik ben de tel een beetje kwijt, maar zo ontzettend leuk!


Ook de naamborden werden een succes. Sloophout dat ik met de hand beschilderde tot een mooi naambord of huisnummer. Ze blijven nog steeds leuk en mooi, maar toch ben ik er even mee gestopt. Voor een perfectionist als ik blijf je altijd oneffenheden zien en dan is handgeschilderd niet altijd even ideaal. Al blijft dat juist de kracht van de naamborden.


In april 2016 zette ik de stap om er een echt bedrijfje van te maken en vroeg een Kamer van Koophandel-nummer aan en zo was Taxx Lifestyle een echt bedrijf. Ik kon aan de slag met een echte webshop en legaal reclame maken op Social Media. En daar hoorde natuurlijk een nieuwe look en logo bij!


Of dit bedrijfje echt goed uit de voeten komt weet ik niet. Ik heb zo veel ideeën maar door het ontbreken van tijd en energie lukt het niet altijd om het te doen zo als ik het graag zou willen. Of misschien vind ik het wel fijn zo, als hobby en dat ik zo af en toe een leuke bestelling mag maken.

Mijn droom is om Taxx Lifestyle en Taxx Life Blog als één bedrijf neer te zetten waarin ik en mijn levensstijl het boegbeeld kan zijn voor mijn producten. En waarin ik met beide activiteiten geld bij zou kunnen verdienen, helaas is dit nog een verre stap maar wie weet in de toekomst.

Dus mocht je interesse hebben in één van de producten die je in dit artikel vind, neem dan eens een kijkje in mijn webshop!

Het is de bedoeling dat ik eens in de twee maanden een shout out ga doen naar kleine creatieve bedrijfjes. Wil jij een keert kosteloos mee doen met een shout out? Neem dan contact op.

You May Also Like

3 Comments

  1. Ik heb de prachtige naamslingers uit de webshop mogen ontvangen en ze zijn prachtig! Ze maken de kinderkamer zoveel persoonlijker.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: